Informuojame, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimti ribojimai galimybių paso neturintiems asmenims kredito unijų paslaugų teikimui didesnės įtakos neturės, tačiau tam tikri pakeitimai organizuojant Ukmergės ūkininkų kredito unijos klientų aptarnavimo procesą bus įgyvendinti.
Vadovaujantis minėtu nutarimu, Ukmergės ūkininkų kredito unijos klientams, neturintiems galimybių paso, klientų aptarnavimo vietoje galės būti teikiamos paslaugos, trunkančios ne ilgiau nei 15 min. Įprastai tiek laiko turėtų pakakti sutvarkyti svarbiausius finansinius klausimus. Kredito unijos specialistai, teikdami paslaugas, kurių trukmė ilgesnė nei 15 min., turės teisę įsitikinti, ar klientas turi galimybių pasą.
Galimybių paso neturintiems LKU mokėjimo kortelių turėtojams, norintiems pasinaudoti „Medus“ ar kitu bankomatu, patariama atkreipti dėmesį ir į aktualią lankymosi prekybos centruose, kuriuose stovi bankomatas, tvarką.
Ukmergės ūkininkų kredito unijos klientų vietoje bus dirbama, užtikrinant asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi, kitų visuomenės sveikatos saugos, higienos ir susijusių reikalavimų vykdymą.
Finansinės paslaugos – ir nuotoliniu būdu
Nors LKU grupės kredito unijos dirbs įprasta tvarka, tačiau palaikydamos prevencines priemones ir saugodamos savo darbuotojų bei narių sveikatą primena apie galimybes finansinius reikalus tvarkyti ir nuotoliniu būdu.
Norėdami gauti kreditą, užpildykite paraišką interneto svetainėje www.ukmergesukininkuunija.lku.lt, užpildę, gausite kredito unijos pasiūlymą, o su jumis susisiekęs atsakingas darbuotojas, suteiks detalesnę konsultaciją.
- Atlikite mokėjimus, atsiskaitykite už prekes ir kitas paslaugas, sudarykite indėlio sutartį, įkelkite ir kredito unijai pateikite dokumentus per savo el. bankininkystės „i-Unija“ paskyrą.
Kilus klausimams, susisiekite su Ukmergės ūkininkų kredito unija tel. nr. (8 340) 63365, el. p. [email protected] arba atvykite į kredito unijos klientų aptarnavimo vietą.
Kviečiame būti atsakingais ir tokiu būdu apsaugoti save bei savo artimuosius!